Vulkan vs OpenGL – část 2

19.2.2017 0

Předchozí článek byl věnován trochu obecnějšímu náhledu na nové grafické API Vulkan. V následujícím článku se již podíváme Vulkanu pod kapotu a porovnáme programátorské přístupy […]

Vulkan vs OpenGL – část 1

2.1.2017 0

Z pohledu vývojářů tvořících multiplatformní aplikace s využitím grafické akceleraci, byl rok 2016 rozhodně přelomový. Nová grafická API nepochybně nevychází každý den a když vyjdou, […]

Fichtl a 21. Století

12.6.2016 7

“Některé projekty se dělají pro peníze, některé protože dávají smysl. Některé prostě protože jsou tolik vzdálené od obojího.” Jawa 20, 21, 23 – Pionýr, Pincek, […]

Ochutnávka HTC Vive

15.3.2016 2

Virtuální realita je vnímána jako další “velká věc”, jako nový způsob jakým budou lidé hrát hry či konzumovat multimediální obsah. Možná ji zahubí nutnost nosit […]

Upgrade z ATmega na ATXmega

20.2.2016 0

Patříte-li mezi příznivce Atmelu, vyrostli jste z Arduina a možnosti série ATmega už vám nestačí je čas se poohlédnou po dospělejší sérii mikrokontrolérů.

Nový web o jednodeskových počítačích

13.12.2015 0

Vybíráte jednodeskový počítač (SBC)? Pandaboard, Hawkboard, Leopardboard, Raspberry Pi, Orange Pi, Banana Pi… V současné nabídce různých zvířecích či ovocných desek není úplně snadné se […]

Když USB 2.0 nestačí

28.11.2015 2

Pokud člověk tvoří periferní zařízení, které má za úkol po kabelu komunikovat s PC, USB je jasná volba. O USB 1.0 (Full speed) lze dnes […]

High-speed signály na DPS – část 1

25.8.2015 1

O tématu návrhu high speed plošných spojů je na internetu poměrně málo použitelných informací. Protože v dnešním vysokorychlostním světě se člověk s takovými spoji setkává […]